PublicitatePromovarea online

CPM - ce este? Cum să utilizați CPM-ul în publicitate?

Prin organizarea unei campanii de publicitate contextuală mass-media și pe rețea, orice agent de publicitate calculează bugetul estimat al acesteia. campanie de publicitate pentru clienți este important să vedem modul în care fondurile alocate pentru punerea sa în aplicare, dacă banii sunt cheltuiți și eficiența cu care acestea sunt utilizate conform destinației. Calculul eficienței publicității produsului în planificarea media pe baza mai multor indicatori, dintre care unul este indicele CPM. Ce este această cifră cum să-l folosească - afla mai jos.

CPM - de ce este necesar

Ce este publicitatea CPM, acesta a fost cunoscut încă din secolul trecut. Modulul folosit în toate campaniile de publicitate care au avut loc în mass-media. Publishing, posturilor de televiziune și de radio încă mai folosesc această cifră pentru a calcula costul de publicitate. CPM-ul este utilizat în cazul în care este vorba de prețul de publicitate de afișare nu este o singură destinație, iar mii de posibili cumpărători. În același timp, și a fost pus în circulație acest termen. Proprietarii de platforme de publicitate ar putea funcționa doar cu circulația lor și să se concentreze tematice, astfel încât rata de CPM-ul a fost determinată, de publicitate, luând în considerare această valoare a fost productivă.

Definirea CPM

O definiție simplă a CPM - cost pe mia este. Vine de la numele modulului cuvinte în limba engleză cost-pe-mia, unde M - cifra romană, adică 1000. Astfel, problema a ceea ce este CPM-ul, se poate spune că acesta este prețul pe mia de afișări ale anunțurilor. Mai mult timp există publicitate pe paginile de ziare și reviste, cu atât mai des este redat la radio sau citit pe canalul de televiziune - cea mai mare rata de acest factor.

Calcularea campaniilor publicitare online CPM

Pe Internet, rolul anunțului juca , de obicei , bannere - acele enervante de tip pop-up-uri, care sunt atât de populare în rândul utilizatorilor, și care aduce bani proprietarului de platforme de publicitate. Cu cât este mai popular site-ul, mai multe persoane se uită la această pagină web, mai scumpe publicitate pe acest site va costa clientul.

Agenții de publicitate interesați în număr cât mai mare de utilizatori care au văzut banner-ul. Prin urmare, ceea ce este CPM-ul, se poate demonstra matematic după cum urmează:

CPM = (prețul total al comenzii de publicitate) / (numărul planificat de vizionări pe zi banner) * 1000.

Acum este clar, CPM - ceea ce este. In publicitatea este unul dintre cei mai importanți indicatori. Un agent de publicitate poate calcula cât de mult bani ai nevoie să plătească proprietarul site-ului pentru a se asigura că informația a fost demonstrat o mie de utilizatori în rețea.

Vizual, acest calcul poate fi ilustrat printr-un exemplu simplu. Costul de plasarea unui banner pe site - ul unui portal este, de exemplu, 400 $ pe săptămână, statisticile acestui site arată că o săptămână , navigarea pe site - ul aproximativ 10 mii. Utilizatori. Astfel, un calcul simplu dă o valoare de:

CPM = $ 400/10 000 * 1000 = $ 4 la o mie de afișări informații de publicitate.

Agenții de publicitate trebuie să înțeleagă că o simplă demonstrație a banner-ului pe site-ul tematic este în mare parte informativ. Nu există nici o garanție că toate cele zece mii de oameni care au vizitat pagina, asigurați-vă să faceți clic pe banner-ul. dacă vizitatorul va dori să se leagă sau nu - depinde de atractivitatea banner-ul și informațiile pe care este postat pe ea. Fiecare site este obligat să furnizeze toate datele pentru a calcula opțiunea CPM. Este profitabil pentru proprietarul site-ului, puteți înțelege. Dar publicitatea, calitatea și interesant pentru utilizatorul final sunt incluse în sarcina clientului.

Modulul de sprijin CTR, metode de calcul

Pentru a reduce costurile să ia în considerare un alt indicator - indicele CTR. Numele vine din limba engleză și este complet suna ca o rata de clic - rata CTR. CTR-ul vă arată cât de mulți oameni au făcut clic pe banner-ul și du-te la un client pagina de publicitate. Acest modul depinde de corectitudinea site-ului ales, deoarece publicitatea aspect mai adecvate și necesare, cu atât mai mare probabilitatea ca vizitatorul interesat de informații și face clic pe banner-ul. Metoda de calcul a acestui indicator este următoarea:

CTR = (numărul de utilizatori care au dat clic pe banner-ul) / (numărul planificat de puncte de vedere în ziua Banner) * 100%.

De exemplu, în cazul în care cele 20 de mii de persoane care au văzut anunțurile, au urmat un link de 800 de utilizatori, atunci CTR-ul este 800/20 000 * 100 = 4%, ceea ce este peste limita inferioară.

Empiric dovedit că CTR minimă de 3-5%. Dacă este mai mică, atunci costul per client potențial va depăși profitul așteptat și publicitate vor fi considerate ineficiente.

Utilizarea indecși

CPM poate fi utilizată la selectarea unui public țintă îngust. De exemplu, atunci când comanda platforma site-ul banner-ul oferă informații despre agenții de publicitate vârsta, sexul, locul de reședință, interesele tuturor vizitatorilor înregistrați. Astfel, banner-ul dorit apare numai acelor utilizatori, la care a fost calculat produsul promoțional. Bugetul campaniei, în același timp, consumă mai economic și mai eficient.

Ar trebui, de asemenea, să ia în considerare activitatea membrilor permanenți. Cu cât este mai frecvent același vizitator vede același produs publicitar, mai mulți bani este debitată din agenții de publicitate, dar clientul la client de la acest lucru nu mai devine. Prin urmare, indicii de calcul alfabetizați CPM și CTR împreună cu o analiză profundă a informațiilor furnizate de această platformă de publicitate pentru a aduce rezultatele dorite la client.

Un alt punct care ar trebui să fie luate în considerare la începutul campaniei. Plata poate fi expusă sau în ceea ce privește CPM sau CTR. Cu alte cuvinte, clientul trebuie să înțeleagă esența modulo publicitatea CPM banner - nu este o plată pentru un clic, dar numai pentru publicitate o demonstrație de produs

Rezumând

Când a fost întrebat ce este CPM-ul, se poate spune că această opțiune este una dintre cele mai importante în analiza eficienței unui anumit anunț, și, de asemenea, trebuie să ia în considerare la calcularea bugetului de publicitate. Luate în considerare și valoarea presupuselor contactelor clientului potențial cu informațiile de publicitate, precum și costul de plasare banner pe mai multe site-uri cu focalizare tematică similară. Având în vedere acești parametri, este posibil să se calculeze eficiența unei anumite platforme de publicitate și maestru cu succes bugetul de publicitate.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 ro.unansea.com. Theme powered by WordPress.